Mniej niż 2 tygodnie
Pl. Kościeleckich 3, Bydgoszcz
Odległość od Ciebie zobaczysz po wpisaniu adresu na liście ofert.
Wymiar
Praca w pełnym wymiarze godzin
Wykształcenie
Średnie lub techniczne z maturą
Kategorie
Doradca ubezpieczeniowy, Menadżer zespołu sprzedaży, Key Account Manager
Dobry, solidny partner to więcej niż połowa sukcesu. Działamy w Polsce od 25 lat z myślą o potrzebach naszych klientów, oferując rozwiązania ubezpieczeniowo - finansowe. Budujemy kulturę współpracy i aktywnego poszukiwania nowych rozwiązań.
Dlaczego właśnie z nami? Przeczytaj co zapewniamy:
• Atrakcyjne wieloskładnikowe wynagrodzenie (prowizje, premie i pozostałe) - masz realny wpływ na poziom swoich dochodów
• Rozwój kompetencji związanych z pracą z zespołem - zapewniamy Ci profesjonalny system szkoleń menedżerskich
• Kompleksowe wdrożenie do pracy - od początku otrzymujesz wsparcie doświadczonego mentora oraz zespołu rekrutacyjno - wdrożeniowego
• Współpracę w oparciu o umowę B2B
• Elastyczny czas i tryb pracy
• Źródło wiedzy w postaci współpracy z ekspertami w dziedzinie ubezpieczeń
• Programy motywacyjne i konkursy sprzedażowe z atrakcyjnymi nagrodami, np. wycieczki zagraniczne
Dodatkowo oferujemy:
• Nowoczesne narzędzia pracy
• Program poleceń
• Program emerytalny
• Opiekę medyczną
• Pakiet sportowy
• Zniżki na ubezpieczenia
• Ubezpieczenie grupowe
• Pomoc finansową w przypadku chorób i zdarzeń losowych, w ramach członkostwa w naszej Fundacji
Twój zakres obowiązków
• Rekrutacja i wdrażanie do zespołu nowych Doradców Ubezpieczeniowych
• Odpowiedzialność za realizację indywidualnych i zespołowych realnych planów sprzedażowych
• Zarządzanie celami i kluczowymi wskaźnikami efektywności
• Motywowanie i koordynacja pracy swojego zespołu oraz prowadzenie szkoleń dla Doradców Ubezpieczeniowych
• Inicjowanie i realizowanie działań mających na celu rozwój biznesu
• Budowanie długofalowych relacji w ramach portfela klientów
• Ciągłe doskonalenie wiedzy o produktach i sprzedaży
Nasze wymagania
• Doświadczenie w branży ubezpieczeniowej, rekrutacji i zarządzaniu zespołem sprzedażowym
• Potwierdzone sukcesy w sprzedaży i rekrutacji
• Wysokie umiejętności analizy i interpretacji wyników sprzedażowych oraz wdrażanie opartych o nie rozwiązań
• Dobra organizacja pracy i umiejętność planowania pracy podległego zespołu
• Wykształcenie wyższe, min. średnie
• Znajomość social mediów i zainteresowanie aktualnymi trendami rekrutacyjnymi będą dodatkowym atutem
Wyślij do nas swoje CV. Aplikuj do TU Allianz Życie Polska S.A. - miejsca, w którym deklaracja spotyka się z rzeczywistością.
Lub wypróbuj aplikację mobilną
Zobaczysz oferty w Twojej okolicy i zawsze będziesz mieć wszystkie odpowiedzi pod ręką
Zeskanuj kod
Z aplikacją Praca za Rogiem masz największą szansę na znalezienie pracy, takiej jaką Ty chcesz. To Ty decydujesz jak daleko od miejsca zamieszkania chcesz pracować i ile chcesz zarabiać. Mamy oferty z całej Polski, sprawdź na przykład w Warszawa, Kraków, Białystok, Kielce, Lublin, Bielsko-Biała, Wrocław, Bydgoszcz, Nowy Sącz, Poznań, Radom, Rzeszów, Szczecin, Częstochowa, Kalisz i wielu innych.
Używamy plików cookie, sprawdź Warunki korzystania z usługi. Chronimy również Twoje dane osobowe, zobacz Politykę prywatności.