banner

Wypróbuj wygodną aplikację mobilną

rating

Category Manager (branża FinTech)

Nadal szukamy

PROGRES HR POLAND SP. Z O. O.

Aleja Tadeusza Kościuszki 5, Częstochowa-Śródmieście

Odległość od domu zobaczysz w aplikacji.

Uzyskaj

Wymiar

Praca w pełnym wymiarze godzin

Umowa

Umowa o pracę, Samozatrudnienie

Kategorie

Category Manager

Opis oferty

Dla naszego Klienta, z branży FinTech poszukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko:

Category Manager (branża FinTech)


Zakres obowiązków:

  • Tworzenie planu rozwoju i sprzedaży aktualnych produktów firmy;
  • Rozwój nowych źródeł dotarcia do potencjalnych Klientów;
  • Negocjacje z dostawcami celem zapewnienia najlepszej oferty na rynku;
  • Analiza trendów na rynku, działań konkurencji oraz potrzeb klientów;
  • Udział w planowaniu działań handlowych na poziomie ogólnopolskim.
  • Odpowiedzialność za zarządzanie produktami i usługami finansowymi na rynku, w tym w kanałach e-commerce oraz aplikacji mobilnych;
  • Współpraca z pozostałymi działami firmy oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie tworzenia nowych produktów;
  • Analiza potrzeb rynkowych, konkurencji, trendów i wymagań klientów w obszarze usług i produktów finansowych/ PSD2 / open banking / płatności;
  • Współpraca między innymi z Zarządem, zespołami odpowiedzialnymi za projektowanie stron internetowych, UX, działem marketingu, IT.

Wymagania:

  • Wyższe (mile widziane finanse, bankowość, ekonomia i pokrewne);
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w branży FinTech, bankowej, płatności);
  • Doświadczenie w technologii, w szczególności e-commerce, marketing (obszar kategorii i/lub promocji i sprzedaży);
  • Wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe, przekonywania i negocjacji;
  • Umiejętność analitycznego myślenia, zamiany danych statystycznych w wiedzę i odwrotnie;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i w zmiennych warunkach biznesowych;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów;
  • Samodzielność, zaangażowanie, inicjatywa i samodyscyplina w działaniu;
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego;

Nasz Klient oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bądź B2B – w zależności od preferencji;
  • Wynagrodzenie składające się z części stałej i premii;
  • Elastyczne godziny pracy;
  • Możliwość pracy w modelu hybrydowym;
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz aktywny wpływ na rozwój firmy;
  • Niezbędne narzędzia pracy;
  • Pakiet świadczeń socjalnych;
  • Imprezy integracyjne;
  • Udział w ciekawych projektach;

Lub wypróbuj aplikację mobilną

Zobaczysz oferty w Twojej okolicy i zawsze będziesz mieć wszystkie odpowiedzi pod ręką

Zeskanuj kod

Z aplikacją Praca za Rogiem masz największą szansę na znalezienie pracy, takiej jaką Ty chcesz. To Ty decydujesz jak daleko od miejsca zamieszkania chcesz pracować i ile chcesz zarabiać. Mamy oferty z całej Polski, sprawdź na przykład w Warszawa, Kraków, Białystok, Kielce, Lublin, Bielsko-Biała, Wrocław, Bydgoszcz, Nowy Sącz, Poznań, Radom, Rzeszów, Szczecin, Częstochowa, Kalisz i wielu innych.

Używamy plików cookie, sprawdź Warunki korzystania z usługi. Chronimy również Twoje dane osobowe, zobacz Politykę prywatności.