Mniej niż 2 tygodnie
Mineralna 5, Warszawa-Włochy
Odległość od Ciebie zobaczysz po wpisaniu adresu na liście ofert.
Wymiar
Praca w pełnym wymiarze godzin
Umowa
Umowa zlecenie
Kategorie
Pracownik call center, Pracownik działu obsługi klienta
DPD Polska jest częścią GeoPost, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci
kurierskiej w Europie. Jest wiodącą firmą na polskim rynku. Posiadamy ponad 60 oddziałów, które są zlokalizowane na terenie całego kraju. Zatrudniamy i współpracujemy
z blisko 15000 osób, którym zapewniamy stabilne warunki zatrudnienia i szerokie możliwości rozwoju.
W związku z rozwojem Działu Contact Center w Warszawie poszukujemy osób do wsparcia Contact Center w procesach obsługi Klienta.
Wsparcie Contact Center polegać będzie na:
- Obsłudze połączeń przychodzących
- Obsłudze korespondencji od Klientów
- Udzielaniu informacji o statusie przesyłki
- Udzielaniu informacji na temat funkcjonalności aplikacji mobilnej
Od Kandydatów oczekujemy:
- Dyspozycyjności od poniedziałku do piątku i wybraną sobotę
- Zaangażowania oraz odpowiedzialnego podejścia do zadań
- Komunikatywności
- Doświadczenie w Obsłudze Klienta będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Współpracę w oparciu o umowę zlecenia
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy
- Terminowość wypłat
- Szkolenie wdrożeniowe
- Ciągłe wsparcie trenerów
Lub wypróbuj aplikację mobilną
Zobaczysz oferty w Twojej okolicy i zawsze będziesz mieć wszystkie odpowiedzi pod ręką
Zeskanuj kod
Z aplikacją Praca za Rogiem masz największą szansę na znalezienie pracy, takiej jaką Ty chcesz. To Ty decydujesz jak daleko od miejsca zamieszkania chcesz pracować i ile chcesz zarabiać. Mamy oferty z całej Polski, sprawdź na przykład w Warszawa, Kraków, Białystok, Kielce, Lublin, Bielsko-Biała, Wrocław, Bydgoszcz, Nowy Sącz, Poznań, Radom, Rzeszów, Szczecin, Częstochowa, Kalisz i wielu innych.
Używamy plików cookie, sprawdź Warunki korzystania z usługi. Chronimy również Twoje dane osobowe, zobacz Politykę prywatności.